måndag 10 augusti 2009

Walking with dinosaurs

Klickade in på TV4:s hemsida för att försöka lista ut när Idol börjar. Som vanligt försvinner fokus snabbt från mina intressen till barnens. Jag vet fortfarande inte när Idol börjar, men jag vet att Walking with dinosaurs sänds ikväll kl 19.30.

Det är ungefär som när man går på stan och ska köpa kläder. Kommer hem med många kassar dagar då fyndlyckan varit god. Hur många av plaggen är då till mig? Zip - nada. Däremot en söt klänning till dottern, byxor till sonen etc etc etc.

Jag är inte en person längre jag är en servicestation.


4 kommentarer:

  1. När Idolstarten är på gång då lovar jag att skrika högt så att det hörs ända in till dej....;)

    SvaraRadera
  2. Tack tack. Jag är inte så orolig, TV4 brukar vara rätt bra på att skrika de med...

    SvaraRadera
  3. Ok, du lyckades alltså inte ta reda på det du heller... *j-a TV4 som hemlighåller sån central information*

    SvaraRadera
  4. Ja, konstigt egentligen. Det borde ju komma upp som en stor flash så fort man går in på TV4.se...

    SvaraRadera