tisdag 4 augusti 2009

Jobbigt att jobba

Jag som trodde bloggandet skulle ta fart nu när jag börjat jobba igen.

Istället så:
*Tvättar jag
*Röjer vägar genom o-upp-packade väskor för att kunna ta mig från köket till vardagsrummet
*Ger blommorna på balkongen första hjälpen
*Svär långa eder över att det inte finns smör/mjölk/pålägg/grönsaker i kylen
*Packar väskor åt barnen
*Letar desperat efter rena kläder som barnen kan ha till frita nästa dag
*Tvättar lite till
*Shit, jag måste också ha på mig något till jobbet imorgon
*Var är jobb-nycklarna???? (Letar febrilt)
*Fiskar upp underliga saker ur akvariet
*Börjar packa inför helgen, för vem kan bo i en så här kaotisk lägenhet?





2 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga att jag tycker att det är hemskt att du prioriterar så ovidkommande saker som dina barn framför att blogga;);)

    SvaraRadera
  2. Ja, de har ju en tendens att se till att få den uppmärksamhet de vill ha...

    SvaraRadera