tisdag 25 augusti 2009

Förlåt mig för jag har syndat...

Handlade en byrå på ett större svenskt möbelföretag i helgen. Vi köpte byrån till det acceptabla priset 265:- (1/2 priset -30%). Det slank ner lite andra grejer i kassen också och när jag skulle betala sa kassörskan: 202:-

Jag försökte låta bli att tappa hakan, betalade och gick snabbt därifrån. När jag senare tittade på kvittot hade de scannat in byrån för 19:-

Nu vet jag inte hur man gör för att lägga in en poll, men hur hade ni gjort?
a) Sagt: Men hallå det måste ha blivit fel här för byrån kostar mycket mer.
b) Gjort som jag och bara gått?

Nu ligger jag här och är förkyld, det är nog universums straff...

Ja, jag vet, jag håller på att bli tokig vilket nog är ett gott tecken för det betyder att jag orkar tänka tillräckligt mycket vilket betyder att jag antagligen håller på att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar