fredag 14 augusti 2009

Australia


Ligger hemma sjuk så jag passade på att titta på Australia (som jag fått hem när jag gick med i en bokklubb tillsammans med en resväska, matchande necessär, en ljudbok och en bok om GI-kost nu ska jag bara köpa tre böcker också innan det är betalt).

Hugh Jackman...

Han är så begåvad... eller vad säger man?

2 timmar och 34 minuter span på ett bräde. Eller räknas det inte när man sitter och tittar på film? Jag lovar, det var verkligen kvalitetsspan.

Nu ska jag fundera ut ett sätt att få sambon att köpa Wolverine utan att han förstår varför jag har intresse av filmen.

Fast det är väl kört nu, eftersom han läser här med jämna mellanrum. Nåja, lite ögongodis måste man väl få roa sig med.

5 kommentarer:

  1. Men, han som är så intetsägande...eller vad säger man?

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej! Men smaken är ju olika.

    SvaraRadera
  3. Var tvungen att googla på honom faktiskt...och han hade ju rätt fina ögonbryn:) Men du nu kommer en fråga som jag inte vet om du kan svara på....Var filmen bra då eller var du bara upptagen med att spana;)

    SvaraRadera
  4. Eeee filmen bra? Har det med saken att göra???

    SvaraRadera
  5. Jag är nominerad som veckans blogg. Gå in till min blogg så ser du vad det handlar om...och rösta gärna...kan behöva detta mot alla fjortisbloggar som är med;) inget ont om fjortisar dock:D

    SvaraRadera