måndag 10 augusti 2009

Spanrapport

Jag tog Ironias inlägg på allvar och har ökat min spantid drastiskt. Speciellt nu när jag har börjat jobba. Vad gör man av 1,5 timme om dagen fast på en buss? Jo nu har jag börjat spana. En del lovande objekt som jag inte sett förut åker på min buss. Fast... det kanske är bäst att vara lite diskret, det kan ju upplevas som provocerande om jag stirrar i 45 minuter, det kan gå så illa att objekten börjar åka med en annan buss bara för att slippa mig. Det vill jag inte ska hända. Så, 20 minuter - lätt. 40... inte än.

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du tar detta på allvar;) Jag tycker du ska byta objekt med typ 5 minuters mellanrum på bussen...då är det ingen som känner sig uttittad......

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Gränsen mellan spaning och stalking är hårfin... Det gäller att hålla sig på rätt sida.

    SvaraRadera