lördag 30 januari 2010

Radioprat

Rix morgonzoo blir sig aldrig likt igen. Titti Schultz slutar. Hon var en klippa när det blev för grabbigt/gubbigt och hon lyckades alltid balansera Gerts övertramp. Jag har i och för sig länge varit förvånad över att hon står ut, men det blev ändå överraskande att höra att hon ska sluta. Varför? Kan det vara för att fredagsuppdragen har spårat ut? En anledning så god som någon, men jag tror att det beror på att hon har blivit gravid. Morgonillamående är inte kul, speciellt inte kl 6 på morgonen.

Jag googlade lite och insåg snabbt att jag inte är ensam om min hypotes. Time will tell...

2 kommentarer:

  1. Annars är det fullt förståeligt att hon slutar pga av äckelGert. Pensionera svinet, säger jag bara.

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag trodde hon skulle orka vänta ut honom. Han måste ju vara pensionsfärdig vilken dag som helst.

    SvaraRadera