Nu börjar de nya Idolerna sätta sig lite. Jag tycker Mariette, Tove och Erik sticker ut som de bästa. Reza är duktig, men väcker inga känslor hos mig. Detsamma gäller min tidigare favorit Erika. En slamkrypare är Rabih, men han är bara bra i de låtar som gör honom bra, han saknar bredd.
Så vem vinner? Erik tror jag.
Innan de ens fått i sig frukost ...
3 veckor sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar